Παρασκευή 8 Ιουνίου 2007

Ραβασάκι σε καθηγητή

Αυτό το ποίημα το έγραψα σήμερα στην κόλλα των εξετάσεων, όταν έδινα Χημεία. Επειδή ούτως η άλλως είμαι σκράπας στα θετικά μαθήματα κι η κόλλα θα έμενε λευκή είπα να γράψω ένα ποιηματάκι για να στολιστεί. Θα ήθελα πολύ να έβλεπα το πρόσωπο του κύριου Κάλλα μόλις έπιασε την κόλλα μου για να τη διορθώσει…



Η κόλλα μου είναι καθαρή,
με τίποτα γραμμένο.
Το στρογγυλό μηδενικό
το ‘χω ‘ξασφαλισμένο.

Στη Χημεία είμαι ξεφτέρι.
Και στα Μαθηματικά.
Άνθρακες και εξισώσεις
ούτε ξέρω τι ειν’ αυτά.

Ο κύριος Κάλλας ήθελε
τις γνώσεις να μου βάνει,
μα εγώ όντας αδιάφορος,
κοιτούσα το ταβάνι.

Το μόνο που σημείωσα
στο άδειο μου τετράδιο:
«Βυνιλοχλωρίδιο
μεθυλοβουτάνιο».

Όσο ο καθηγητής κι αν ήθελε
στο μάθημα να προκόψω,
άλλο τόσο εγώ ήθελα
από την τάξη να ‘βγω όξω.

Ο κυρ-Μανόλης ήξερε
το μάθημα να ομορφαίνει,
το νήμα της μαθήσεως
με χιούμορ να υφαίνει.

Όπως το αλάτι Κάλας
νοστιμίζει το φαγί,
έτσι κι ο «Καλλός» ο Κάλλας
μας γλυκαίνει τη ζωή.


Κάλλα μου,

καλοσυνάτε,

της ζωής καλλυντικό

με καλόγουστο καλαμπούρι

in the class καλοπερνώ.


Καβαλάω το καλάμι

αν αυτοαποκαλεστώ

καλλιτέχνης πρώτης κλάσης

με το ποίημά μου αυτό.

Όπως καταλάβατε στα δύο τελευταία τετράστιχα υπάρχει παρήχηση του κάπα και του λάμδα.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Molis twra "anakalipsa" to blog soy.Grafeis kala.Ypopto ligo to "16 xronwn"(koplimento einai ayto).Tha diavasw kai ta ypoloipa keimena molis gyrisw apo thn ksenerwti volta tis Paraskevis.
S'eyxaristw poy tha moy kratas parea.

Ανώνυμος είπε...

Άλεξ, Αλέξη, Αλέξανδρε!
Τυχερός ο κύριος Κάλλας που σε έχει μαθητή. Ας μου γράφανε κι εμένα ποιήματα τα παιδιά μου κι ας μη μάθαιναν ποτέ τον Ενεστώτα Διαρκείας

paranoia είπε...

Ποιηματα μπορει να γραψει ο καθε ανθρωπος που νιωθει καταλαβαινει και σκεπτεται...

Μπραβο αλεξ πολυ ωραιο πραγματικα το ποιημα σου!
Να δουμε βεβαια τι θα κανει ο Καλλας οταν το δει...

Τελος παντων,ξερω τι ειναι εμπευση και οτι δεν δαμαζεται , μην ξεχνας ομως τα ποιηματα που μπορει να κρυβει μια χημικη εξισωση...

Ανώνυμος είπε...

Πόλυ, το ποιήμα είναι πολύ ωραίο, στο είπα κ από κοντά αλλωστε, μονο που πιστεύω πως δεν έπρεπε να αναφέρεις το όνομα του καθηγητή μας στο ιντερνετ. Τον εκθέτεις με αυτον τον τρόπο. Τέλος πάντων ότι έγινε έγινε, άλλη φορά όμως να προσέχεις...

Alex the Walker είπε...

Εγώ πάλι νομίζω ότι θα του αρέσει. Εξάλλου, κι ο ίδιος μου είπε ότι για το ποίημα που έγραψα θα μου βάλει 10 μόρια παραπάνω!

Μη με λες "Πόλυ", οι παρατυχόντες αναγνώστες που θα το διαβάσουν θα το παρεξηγήσουν γιατί δεν ξέρουν.

Ανώνυμος είπε...

Γιατι να μη σε λεει Πόλυ; Πρεπει οι θαυμαστες σου να το μαθαινουν σιγα σιγα...

Ετσι δεν σε φωναζουμε ολοι;;;

(Η paranoia ειμαι)

Ανώνυμος είπε...

eisai giinos k sugxronws eksogiinos!
sweet and evil! robot k o comondo!

Ανώνυμος είπε...

Πρωί πρωί που λες
Στο μάθημα επήγα
Τον Alex ε συνάντησα
και μια χαρά τον βρήκα

Μου πε για να ποίημα
Στην κόλλα του γραμμένο
Και πως αν το διαβάσω γω
Θα τον έχω για βλαμμένο

Με χίλια δύο τεχνάσματα
Την λύση εγώ την βρήκα
Κι ας μασάς τα λόγια σου
Σαν χιώτικη κατσίκα

Ο τόπος που εδιάλεξες
Το ποίμα σου να βάλεις
Ειν ανοιχτός για όλους
μας τον ξέρει κι ο μπακάλης

Σε χαιρετώ λοιπόν
Και τέρμα πια τ’ αστεία
Ήρθε ο καιρός να δείξουμε
Για πουν τραβούν τα πλοία

L.O.

Alex the Walker είπε...

@Ondairos
Ωραίο το ποίημα σου. Έσκασα στα γέλια! Χιχιχι! "Κι ας μασάς τα λόγια σου
Σαν χιώτικη κατσίκα". Αυτό ήταν το αποκορύφωμα!

Πάντως δεν περίμενα να το βρεις. Πώς τα κατάφερες βρε μπαγάσα;

Ανώνυμος είπε...

Στο ποίημα είναι η απάντηση...και σου πα κάτι για "κλίσεις" αν θυμάσαι.
Και τελικά δεν έπεσα έξω στην πρώτη μου εκτίμηση…

Mr.Politakis you prove to be something more than meets the eye...