Κυριακή 17 Ιουνίου 2007

Νίπτοντας τας χείρας μου

.


Το αριστερό μου χέρι,
που δεν έγραψε αράδα στη ζωή του,
τρελάθηκε κι έβαλε δαχτυλίδια και βραχιόλια.
Χέρι αγράμματο κι ανάξιο
ικανό μόνο από μακριά να χαιρετά.
Χέρι που αν πνιγόμουν,
σαν ξένο χέρι αστού παρατυχόντος,
θα ενδιαφερόταν μόνο μη βραχεί.
Χέρι για μεγαλεία διψασμένο,
χέρι τρελό δεσποτικό…

Ένας ακάματος εργάτης,
το δεξί μου χέρι,
που ποτέ δε χάνει το δρόμο.
Νυχθημερόν,
χάδια, ραπίσματα και χειραψίες ανταλλάσσει.
Νυχθημερόν,
κι ας είναι εγγράμματο,
δούλος πιστός.
Μονάχα στίχους θα ‘θελε να γράφει
κι όμως, εκ γενετής δικές του έχει
τις λογής χοντροδουλειές.
Πότε βαστάζος για τα ψώνια
ή προσκεφάλι τρυφερό.
Κι από κοσμήματα μεσάνυχτα,
το βαρυκόκαλο δεξί μου χέρι.
Πρόθυμο πάντοτε ωστόσο
για μένα να ριχτεί και στα σκυλιά.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σκηνοθέτη μου, θέλω να σου πω ότι πραγματικά με ξάφνιασες. Το blog σου είναι πολύ ενδιαφέρον! Μην το πάρεις πάνω σου... Το λέω επειδή αυτό αισθάνομαι και σύμφωνα με το κείμενο του μαρκες που έχεις κάνει post πρέπει να λέμε αυτό που αισθανόμαστε. Επίσης θέλω να σου πω συγχαρητήρια για τα ποιήματα σου τα οποία είναι πολύ ωραία! Μπράβο! Εχώ και εγώ ένα ποιήμα να γράψω για σένα (ξέρεις ποιο...) αλλά δεν θέλω να σε φέρω σε δύσκολη θέση. Περιμένω απάντηση για το αν θελεις η όχι να δημοσιευσω τη δημιουργία μου με τίτλο: "Χαντρο Πόλυ". Λοιπον, δεν σου λέω άλλα γιατι θα πιάσουμε φωτιά όπως κ το ψητό στο θεατρικό μας αφου το σερβίρω πολύ αργά!!!!

Ανώνυμος είπε...

Dear Ειρήνη,
Σ' ευχαριστώ που έκανες τον κόπο να μου γράψεις το κόμεντ. Για το ποίημα που λες, σου δίνω την άδεια να το δημοσιεύσεις (αν και δεν με συμφέρει). Πλάκα θα έχει. Έξάλλου, τα λόγια του ποιήματος ανταποκρίνονται εν μέρη στην σκληρή πραγματικότητα.

Καλή μας επιτυχία στις 26!!!

Υ.Γ: Ρίξε και μια ματιά στο ρόλο σου...

paranoia είπε...

και σκηνοθετης ε???
μπραβο αλεξ!!!!!

ειρηνη πες το ποιηματακι σε παρακαλω.....

τι αλλο α πω ως παρανοική;;;
τιποτα!!!

Ανώνυμος είπε...

Καθώς διαβαζα το δικό σου κόμεντ (απάντηση στο δικό μου) έσκασα στα γέλια!!!!!!!! Στις 26 θα τα πάμε σίγουρα πολύ καλά!!!!! Το ποτήρι είναι μισογεμάτο!

Ορίστε το τραγουδάκι μου, αφιερωμένο εξαιρετικά στον τέταρτο βοηθό σκηνοθέτη (!!!λολ!!!)
-Είσαστε έτοιμοι;
-Μάλιστα σκηνοθέτη!
-Δεν σας ακούω...
-Μάλιστα σκηνοθέτη!!
-Ποιος έχει αφιερώσει τη ζωή του στο θέατρο;
-Ο Χάντρο Πόλυ
-Πάρε ένα ρόλο κ παιξ' τον καλά
-Ο Χάντρο Πόλυ
-Θα δεις ένα ψώνιο πανώ στη σκηνή
-Ο Χάνρο Πόλυ
Χάνρο Πόλυ Χάντρο Πόλυ
Και συνεχεια σκηνοθετεί!!!

Βασίζεται στο τραγουδι του Μπομπ Σφουγγαράκι
Τους έγραψε η σερβιτόρα του σιορ Πολυτεχνίτη με τη βοήθεια μιας πασίγνωστης βολευμπολιστριας

paranoia είπε...

Πολυ ωραιο το ποιημα σου ειρηνη...
Φαντασια πανω απ ολα χρειαζεται...
εσυ και ο αλεξ την εχετε σιγουρα!
Αντε να μου ξαναρθει και μενα...
Υπομονη...

Ανώνυμος είπε...

O Χάντρο είμαι.Άργησα να απαντήσω. Το pc μου έχει ενα μικροοοοοο προβληματάκι:
Δε μπορώ να στείλω κόμεντ με το όνομά μου.
Ωραίο το ποιηματάκι που μου βγάλατε. Θα το διαβάζω κάθε μέρα μπας και μου φύγει η... "ψωνίαση"...
Σημερα το κάναμε chat room το μπλογκάκι μου!

paranoia είπε...

ποιος αλλος επιδοξος σκηνοθετης ειχε τη χαρη σου..........

Ανώνυμος είπε...

Χαντρο, όσον αφορά την "ψωνίαση" που αναφέρεις θέλω να σου πω ότι διαφωνώ! Πιστευω ότι ο εσωτερικός σου κοσμος αναδεικνύεται περισσότερο μέσα απ το ποιήμα "solitudo mio" παρά από αυτό που φαίνεσαι να είσαι εξωτερικά δηλαδή ένα ψώνιο... Επίσης νομίζω πως έχεις το δικαίωμα (τουλαχιστον σχετικά με το θέατρο) να δείχνεις λιγάκι ψώνιο πρώτα απ όλα επειδή πραγματικά εχεις ΤΑΛΕΝΤΟ και δευτερον επειδή αν δεν έχεις και την τρέλα σου είναι πολύ δυσκολο να ασχοληθείς με το θέατρο σοβαρά επαγγελματικά που αυτό επιθυμείς και πραγματικά σου το εύχομαι!

Alex the Walker είπε...

Τι ωραία που τα λες! Δεν περίμενα ποτέ από 'σένα να μου πεις κάτι τέτοιο. Πρόσεξε, μην το συνεχίσεις, γιατί η ασθένεια οξείας ψωνίασης τείνει να επιδυνωθεί!

Ανώνυμος είπε...

Ποιός ασχολείται με το δεξί;
Όσο τα όνειρα θα σβήνουν και οι ψευδαισθήσεις θα μεγαλώνουν τόσο περισσότερο το αριστερό χέρι θα θριαμβεύει.
Ποιός ασχολείται με το δεξί;
Ούτε το καθήκον του δεν κάνει.
Εναντιώνεται σε όλους αλλά στον Χάρο δεν μπορεί να αντισταθεί.

Σ'ευχαριστώ πολύ.