Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2007

Σταγόνες


6 σχόλια:

If...ιγένεια είπε...

Πόσο δίκαιο έχει..

Alex the Walker είπε...

Καλώς την!
Δίκιο έχει...
Comments δεν έχει...
:(

Ο ποιητής της πλατείας είπε...

Φιλε μου, πρεπει να αποφασισεις για ποιον γραφεις. Γραφεις για τους αλλους ή γραφεις για τον εαυτο σου;
Δεν ειμαι σιγουρος αν ενα blog κρινετε με βαση ποσα comments εχει μαζεψει. Και στο λεω εγω που εχω πολυ λιγοτερα απο σενα. Μα, και 200 comments σε καθε post να ειχα δεν θα αλλαζε τιποτα. Ουτε καλυτερα ποιηματα θα εγραφα ουτε χειροτερα. Ουτε πιο πολλα ουτε πιο λιγα. Το κανω απλα επιδη μ'αρεσει. Το να βλεπω τα comments το θεωρω λιγο ματαιοδοξο.
Η λεξη blog βγενει απο τις λεξεις web+log δηλαδη ημερολογιο. Αν εγραφες ενα ημερολογιο θα σε ενοιαζε για σχολια; Θα σε ενοιαζε ποσοι θα το εβλεπαν την ημερα;
Ξερω πως ενας απο τους λογους που το ιντερνετ ειναι δημοκρατικοτερο απο τα αλλα μεσα, ειναι λογω αυτης της δυνατοτητας που εχει ο συγγραφεας να επικοινωνει αμμεσα με τον αναγνωστη. Κατι που ειναι πολυ ομορφο. Μα ειναι αδυνατον να θεωρεις το blog σου αποτυχημενο για αυτον τον λογο.
Ολα αυτα σου τα ειπα φιλικα. Ελπιζω να μην με παρεξηγησες.

Και το ποιημα ειναι υπεροχο.

Alex the Walker είπε...

Όταν ξεκίνησα να γράφω ποιήματα, δεν ήξερα ότι υπάρχουν τα blogs. Τα έγραφα μόνο για μένα. Αλλά δε με γέμιζε αυτό. Ήθελα να τα διαβάσει κάποιος.
Τα comments με κάνουν να νιώθω ότι το μπλογκ μου υπάρχει· οτι έχω "φωνή"· ότι δεν είμαι μόνος· ότι πρέπει να συνεχίσω...
Σίγουρα τα σχόλια δεν κάνουν ένα μπλογκ να είναι επιτυχημένο. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε δίνουν το αίσθημα της επιτυχίας στον μπλόγκερ...

Σ' ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Χαιρομαι που ο αλεξ μας επεστρεψε! επιτελους εγραψες κατι! δεν ξερω τι να σου γραψω για αυτο το ποιημα. εχεις δικιο οπως πιστευεις αλλωστε αληθεια δεν υπαρχει πουθενα αυτουσια. ποσο μαλλον σε κατι τοσο υποκειμενικο οσο η ποιηση. νομιζω πως αρκετα απο τα ποιηματα σου ειναι αληθινα. απο τη στιγμη λοιπον που εχεις καταλαβει οτι η ποιηση βγαινει απ την καρδια δεν χρειζεται καν να το σκεφτεσαι.
λενια

paranoia είπε...

Επεστρεψες εσυ επεστρεψα κι εγω στη μπλογκοκοινωνια.
Μονο και μονο που τα διαβαζει η Λενια τα πιοηματα σου Αλεξ πρεπει να σε γεμιζει.
Τα λεμε