Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2007

Από τα τέτοια

Κάποιον επί ποινή θανάτου,
τον ανάγκασαν να πουλά από τα τέτοια,
που είτε τα φουχτιάσεις,
είτε τα μυρίσεις,
είτε τα κοιτάξεις,
πάντα ζημιωμένος είσαι.
Κι αυτός για χάρη της ζωής του
πιάστηκε με το έργο θαρραλέα.

Θεέ μου, γιατί τον έκανες τραγουδιστή,
συνθέτη, ζωγράφο σκηνοθέτη;
Θεέ μου, γιατί αφελείς να ‘μαστε τόσο,
μισότρελοι, τυφλοί και χαυνωμένοι;

Ούτε ένας δεν απόμεινε σωστός,
με κάποια πρόφαση,
που να μην αγοράζει πια …σκατά,

από ζωγράφους, ποιητές, τραγουδιστές,
με την απάτη και την ψήφο των προβάτων,
γιατί σα μόδα από τον τάδε γλοιώδη,
λιγδερό κι ονομασμένο,
μπήκανε στην κουζίνα,
πάνω στα κρεβάτια,
στη σάλα στο πετσί και στην ψυχή μας.

14 σχόλια:

iLiAs είπε...

Ωραία το λες, με την απάτη και τη ψήφο των προβάτων!

Καλό μήνα Alex! :)

Μαριλένα είπε...

Ομορφα γράφεις.
:))

Alex the Walker είπε...

@ilias
Όπως λέει κι ο Σουρής στα "μυρωδάτα": Σκατά εδώ, σκατά εκεί, σκατά και παραπέρα...

@μαριαλένα
Καλως όρισες, Μαριαλένα μου. Ελπίζω να μας κρατάς παρέα. Σ'εχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Μαριλένα είπε...

Kαι παρέα θα σας κρατάω και στα λινκ μου θα σε βάλω, αρκει να γράφεις σωστά το όνομα μου:
Μαριλένα, καλέ, όχι Μαριαλένα
:))))

Μαριλένα είπε...

Oχι Βοσκόπουλος!
Αλεξ μη μου αλλάζεις το όνομα, πάμε πάλι:
Μα ρι λε να.

τωρα στα λινκ σου με εχεις βάλει "μαρινέλα" :D

Ki όχι τπτ αλλο, θα φάω και την πλάκα της ζωής μου απο την Ευγενία, ε; Κανόνισε :ΡΡΡ

Εvgenia Tr είπε...

μαρινέλααααααααα :Ρ

Μαριλένα είπε...

To 'ξερα, το 'ξερα..

Αντε να σου τραγουδήσω, και δεν ξερω και τα τραγουδια της, βρε :ΡΡΡ

Εvgenia Tr είπε...

τα λόγια είναιιι περιττάαααααααααααααααααααααααααα , την ώρα που χωρίζουμεεε :Ρ χαχα

Alex the Walker είπε...

@Μαριαλένα, Μαρινέλα, Μαριλένα
Όλα εντάξει! Ευχαριστημένη τώρα;

@ευγενεία
Θα βοηθήσεις την κατάσταση με τη μουσική, καλή μου ευγενεία;

Εvgenia Tr είπε...

θα το σκεφτώω :Ρ

Alex the Walker είπε...

Τι θα κάνω κι εγώ ο καημένος; Δε με λυπάσαι; Αφήνεις έναν καλλιτέχνη χωρίς μουσική....
:"(

Μαριλένα είπε...

Nα μας τραγουδήσεις εσύ!!

Ανέβασε στο ραπιντ κάτι δικο σου, κατα προτίμηση πράο και ..εμπρός.

παράλληλος είπε...

Μ' αρέσει η οργή σου...

Alex the Walker είπε...

Την οργή δεν πρέπει να την κρατάς μέσα σου. Πρέπει να την ξεδώσεις με κάποιο τρόπο. Ένας τρόπος εκτόνωσης είναι το ποίημα. Ό καλύτερος είναι να ανοίξεις το παράθυρο και να βγάλεις μια δυνατή παρατεταμένη κραβγή. Τότε ήσηχος κι εκτονωμένος πια μπορείς να επιστρέψεις στη συνέχεια της ζωής σου σαν να μη συμβαίνει τίποτα.